B. David
Właściwie Pierre-François Beauchard, urodzony w 1959 roku. Jeden z założycieli – obok Lewisa Trondheima, Jean-Christophe’a Menu, czy Killofera – słynnego francuskiego wydawnictwa L’Association, które zrewolucjonizowało europejski komiks. To ono opublikowało przełomowe „Persepolis” Marjane Satrapi narysowane pod olbrzymim wpływem stylu Davida B., który namówił ją na spisanie wspomnień w formie komiksu i pomagał jej w pracy. Choć skończył szkołę plastyczną w Paryżu, karierę na komiksowym rynku zaczynał w połowie lat 80. jako scenarzysta dla dużych wydawnictw (np. Glènat). Prawdziwą wolność i możliwość rozwoju niezwykłego talentu dało mu natomiast własne wydawnictwo założone z innymi twórcami w 1990 r. Pod jego szyldem opublikował swoje najlepsze komiksy (wiele z nich w cyklicznym magazynie L’Association pt. „Lapin”), w tym najsłynniejszy - „Rycerze świętego Wita”. Ta tworzona przez siedem lat autobiograficzna historia o zmaganiach rodziny z epilepsją brata autora, podobnie jak „Maus” Arta Spiegelmana, zmieniła postrzeganie komiksu, a swemu twórcy przyniosła uznanie i liczne nagrody na całym świecie. Jego styl i sposób tworzenia porównuje się do Jacquesa Tardiego czy Hugo Pratta, choć chyba nawłaściwsza jest opinia pewnego brytyjskiego krytyka sztuki: „tak wyglądałyby komiksy Piccassa, gdyby ten je rysował”. We Francji z kolei nazywa się go „Andrè Bretonem komiksu”.