Śledziński Michał "Śledziu"
Urodził się 31 lipca 1978 r. Wychował się na bydgoskim osiedlu Szwederowo (dzielnica ta to pierwowzór Osiedla Swoboda). Jak większość bydgoskich rysowników Śledziu uczęszczał do bydgoskiego plastyka zwanego nie wiedzieć czemu Liceum Sztuk Plastycznych. Przygodę z rysowaniem rozpoczął od wysyłania rysunków do największego wówczas magazynu gier komputerowych „Secret Service”. Po zdobyciu sporej popularności pracę proponuje mu, mieszcząca się niedaleko plastyka redakcja „Świata Gier Komputerowych”. W tym samym czasie powstaje legendarny „Azbest”, w którym ukazują się pierwsze przygody Zdzicha i Wujasa. Drugi numer to m.in. komiks „Marzenie” opisujący środowisko ludzi o szerokich karkach i modnych sportowych dresach, w którym pada wiekopomna kwestia „Byłem wczoraj na siłce i tak przyjebałem, że teraz kurwa łapy zgiąć nie mogę”. W sumie ukazują się trzy numery „Azbestu”. Śledź wpada na szalony pomysł i z nowym projektem pod zachęcającą nazwą „Biegunka” udaje się do równie zachęcającej stolicy, aby zainteresować potencjalnego wydawcę śmiałą ideą magazynu. Przyszły rynkowy potentat odrzuca ten projekt, argumentując standardowym „To się nie sprzeda”, czego zapewne żałuje do dziś. Na ten szalony pomysł zgadzają się koledzy z „Secret Service”. I tak właśnie powstaje „Produkt”.
Śledziu jest zawodowcem, rzekłbym nawet profesjonalistą, o czym świadczyć może fakt, że materiał poglądowy do jednego z odcinków „Osiedla Swoboda” stanowił „Skarb Kibica Ligi Polskiej - Wiosna '98” oraz magazyn kochających inaczej „Men”. Prywatnie Śledziński jest uzależniony od gier na konsole. Ponadto świetnie gotuje oraz jak większość ProduktCrew preferuje kinematografię rodem z Hong Kong i San Fernando.
Opracował: Krzysztof Mirowski